Dinsdag 03-05-2016, binnenlandse vlucht naar Chengdu en massagestoel.

4 mei 2016 - Chengdu, China

Vandaag een reisdag, we werden om 10.30 uur opgehaald door een gids en naar vliegveld in Guillin gebracht. Binnenlandse vlucht om 14.10 naar Chengdu. Ging allemaal prima, de meiden zijn het al helemaal gewend dat ze van top tot teen gecontroleerd worden en ook onze bagage......  De meiden wilden heel graag in een massage stoel (zie foto). Hoe gekker hoe beter, is het motto. Het beviel Anne-li en Yulin erg goed en zij kwamen relaxed eruit. Ik wilde het ook wel graag proberen, maar waarschijnlijk is mijn lijf niet geschikt vlgs de chinese lengtemaat en ben ik dus gewoon te groot ofzo.... vreselijk wat een martelwerktuig, tot hilariteit van de anderen natuurlijk.

Op vliegveld Chengdu stond onze gids Jessica ons op te wachten. Zij bracht ons naar ons hotel WenJun courtyard. Een prachtig echt Chinees hotel in een Chinese straat.  De meiden vinden dit geweldig, een hele mooie badkamer, airconditioning en heerlijke zachte bedden. s 'Avonds zijn we een rondje gaan lopen en bij de Dico 's gaan eten. Favoriet bij de meiden want daar kan je frites krijgen met mayo :):) Ook nog bij een supermarktje wat drinken en fruit gehaald. Chengdu is een moderne, schone stad. Morgen vertrekken we al om 7.30 uur naar het pandaonderzoek centrum, want we willen op tijd de panda ' s zien eten en we horen van iedereen dat je dan het beste op tijd kan zijn. Welterusten.........